Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

20.09.2015

Kilka słów na „Dzień dobry!”

Nie bardzo wiem od czego zacząć, więc zacznę od niczego.
Toxic dust w dosłownym tłumaczeniu oznacza toksyczny pył, zatem dlaczego właśnie taka nazwa? Dla niektórych osób może wydawać się to bardzo dziwne, aczkolwiek zawsze podoba mi się brzmienie słowa toxic, jednak nie mogłam pozostawić tytułu bloga z tylko jednym wyrazem, więc zaczęłam myśleć. Zupełnie przypadkiem – lub nie – włączyłam piosenkę Dust in the wind i to właśnie wtedy zrozumiałam, że wyraz dust doskonale będzie pasował. Chociaż, kiedy teraz tak o tym myślę, wydaje mi się, że to wcale nie był taki super pomysł.
Więcej informacji na temat celu tego bloga znaleźć można w zakładce Ogólne informacje.
Osoby, które chcą dołączyć do załogi – a myślę, że przyda się pomoc – zapraszam do kliknięcia w zakładkę Nabór.
Nie znoszę pisać wstępów, więc po prostu powiem, że pierwsza recenzja pojawi się już niedługo, gdy skończę aktualnie czytaną książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz